joi, 20 noiembrie 2008

Deschidere



Salut tuturor!
M-am hotarit sa incep sa scriu cite ceva despre fotografie si sa postez citeva dintre fotografiile mele.

Desi fotografiez de multi ani, nu am nicidecum pretentia ca sint un fotograf. Sint doar un om pasionat de fotografie, autodidact, dornic sa faca si sa vada fotografie si care incearca, in putinul timp liber pe care-l are, sa produca imagini care sa nu fie banale.
(citeva dintre fotografiile mele se gasesc la picasaweb).

Lucrul acesta (adica evitarea banalului) nu e simplu deloc, tinind cont de avalansa de imagini care domina societatea actuala. Fotografia e o joaca periculoasa, pentru ca iti permite acum, cu minim de efort, sa crezi ca poti totul. De fapt, cred eu, a putea si a face, in fotografie, sint deziderate greu de atins. Subiectul e pe cit de incitant pe atit de controversat si merita discutat pe indelete. Va fi, cu siguranta, dezbatut cit de curind...
Cam atit pentru 'deschidere', pentru ca nu sint acasa ci la birou...

Fotografiile de astazi sint facute acum citiva ani pe un deal de linga Brasov. Pe atunci foloseam Ilford XP2.
Era vara, soare, miros de iarba, lene... Capra din imagine ramasese in urma micii turme din care facea parte si parea ca si ea, ca si mine, se bucura de caldura dupa amiezii si moliciunea ierbii. Baiatul care avea grija de capre s-a intors dupa ceva vreme s-o duca inspre turma. A mai venit si o masina apoi, care a tulburat putin linistea locului...











Adăugaţi o imagine